Betingelser



 

§1. Købelovens almindelige regler
1.1 Hvor andet ikke er specificeret i nedenstående tekst følger vi købelovens almindelige regler.
1.2 Følgende betingelser er gældende for al handel mellem køber og NewSMiLE.
1.3 Der tages forbehold for trykfejl og udsolgte varer.


§2. Priser og moms
2.1 Alle priserne er inklusiv moms.
2.2 Momsen udgør 25%.
2.3 Der er ingen kortgebyrer eller andre former for afgifter ved køb hos NewSMiLE.
2.4 Leveringsomkostninger er gratis indenfor Danmarks grænser.(ved køb for min. kr.500,- )


§3. Betaling og kundedata
3.1 Der modtages betaling med følgende kort:

  • Dankort
  • Visa/Dankort
  • Visa

3.2 Betalingen vil først blive trukket fra købers konto, når varen afsendes.
3.3 Alle oplysningerne sendes krypteret til PBS med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse kortnummer eller andre informationer under transaktionen.


§4. Fortrydelsesret
4.1 Der er 14 dages fortrydelsesret hos NewSMiLE. Fra den dag køberen modtager pakken.
4.2 Ønsker køberen at benytte sig af fortrydelsesretten, skal det meldes hurtigst muligt til NewSMiLE´s kundeservice.
4.3 Varen skal sendes retur inden 14 dage efter den dag, varen er modtaget.
4.4 Overskrides datoen, bortfalder returretten og køberen kan ikke bytte eller returnere varen.
4.5 Ved brug af fortrydelsesretten, må varens emballage ikke være brudt. Varen skal returneres i samme stand, som den blev modtaget.
4.6 Køber er selv ansvarlig for de forsendelsesomkostninger der måtte være i forbindelse med returneringen.
4.7 Hele beløbet af varens pris refunderes, med fradrag af sælgers omkostninger til fragt. medmindre andet er aftalt.

4,8 Har du ikke returneret aftrykket senest 2 mdr. efter modtagelsen, mister du retten til din ordre.


§5. Reklamationsret
5.1 Der ydes 2 års reklamationsret i henhold til købeloven.
5.2 Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, som direkte eller indirekte er opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.
5.3 Reklamation over fejl og mangler skal meddeles til NewSMiLE indenfor rimelig tid efter, at fejlen eller manglen er konstateret.
5.4 I forbindelse med reklamationssager afholder NewSMiLE returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

 


§6. Levering
6.1 Der leveres med Post Danmark.
6.2 Leveringstiden er mellem 1-3 dage, hvis varen er på lager.
6.3 Hvis kravet ikke kan opfyldes, vil det fremgå tydeligt før bestillingen.
6.4 I visse tilfælde kan der gå op til 7 hverdage, fra den dag pakken afsendes.
6.5 Overskrides leveringstiden, bedes De kontakte kundeservice på e-mail: support@newsmile.dk
6.6 Der leveres som udgangspunkt kun til Danmark, Færøerne, Grønland, Norge og Sverige. Ønskes levering til andre lande, bedes De kontakte vores kundeservice.


§7. Reklamation og varereturnering
7.1 Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes De henvende dem til:

NewSMiLE.dk
Århusvej 16, Postbox 59
DK-8410 Rønde
support@newsmile.dk